Stockholm & Frukost

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-02-19 » 13:03:46
Sorry för väldigt dålig uppdatering. Jag har inte varit hemma utan i Stockholm och träffat gamla vänner som jag inte träffat på 12 år. Så ja det var ju på tiden. Tänker inte skriva så mycket om det mer än att det var väldigt kul att träffa dom och att jag aldrig kommer flytta till Stockholm ;) Haha! Här nedan ser ni en bild på deras katt Iggy som jag sov med alla nätter och en bild på rosen som jag fick av min älskade Simon på alla hjärtansdan. Älskar dig pojkvännen min! ♥
Just nu sitter jag hemma och är mätt efter min goda frulle :D Jag älskar verkligen att äta frukost!
Måste erkänna att det är skönt att vara hemma, är ju så pinsamt hemmakär (A)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!