Godis & Frukost

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-02-13 » 10:57:08
Dagens frulle:
Eftersom att jag och mamma inte kommer att ses på torsdag när det är alla hjärtansdag så köpte hon godis igår som vi moffade på ;) Jag är ingen sån som riktigt firar alla hjärtansdag sådär mer än kanske lite godis. Vissa slår till med värsta middagen, bubbelbad och presenter. Och det är klart att man ska göra om man så vill. För mig är det bara så att sånt kan jag göra närsom, älskar min pojkvän alla dagar eller vad man ska säga xD haha! Men kan inte säga annat än att jag gillar alla hjärtansdag, folk blir verkligen mer kära och det är mysigt med kärlek :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!