Stallet

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-12-02 » 18:48:26
Idag har jag varit i stallet hela långa dagen och fixat massor. Hovslagaren kom och skodde hästarna nu inför vintern så för den delen kan snön komma nu. Men den får gärna hålla sig borta. Så lagade jag hagen ordentligt för det är så jävla jobbigt när det är snö ;) Just nu kollar jag på julkalendern och ska dra igång med maten sen tänker jag bänka mig framför tv-programmen heeeela kvällen :D
 
Majsan på bilden
Postat av: Lotta
URL: http://olesenstjej.blogg.se 2013-12-02 / 20:01:17

Sv: Jovisst kan jag det! :) Kul att du tipsade om vad jag kunde skriva om =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!