Halsont & Äckelte

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-12-30 » 14:35:49
Har så fruktansvärt ont i halsen, fan det bränner! Helvete... Så jag trycker i min grönt citronte med honung i. Smakar skit. Tycker att det är så himla vidrigt med honung, haha! Mitt te vill jag ha helt "naturligt" inget socker, honung eller mjölk i. Tycker det förstör, jag är en äkta tedrickare ;) Nej man får göra som man vill. Jag är likadan med kaffe. Kaffe ska för mig drickas svart, annars är man väl ingen riktig kaffedrickare? ;) Haha. Det värsta tycker jag är när folk säger att dom älskar starkt kaffe sen har dom i en tredjedel mjölk i. Då skrattar jag lite lätt inombords och tänker "Jaja, man gör ju som man vill faktiskt men säg inget". Nu blev ju detta en text som inte var tänkt. Det enda jag egentligen skulle säga var att jag har ont i halsen och dricker äckligt te. Intresseklubben antecknar!
 
Postat av: Evve-Normal is boing!
URL: http://evvesliv.blogg.se 2013-12-31 / 00:42:44

Men krya <33 Hoppas du blir bättre nu när det e nyår och allt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!