Super-Sandra

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-04-17 » 12:26:00
Var ju på bio igår. Rekomenderar inte att se den på bio. Helt okej att slökolla på hemma i soffan för att fördriva tid men inte att betala för att se. Hade förväntat mig mer av den pga skådisarna. Men men, var ju även på i Julita och där köpte jag en tröja som ni ska få se sen (: Och idag var jag på arbetsintervju så får se om det leder någon vart. Som tur var hade jag min underbara vän Sandra med mig. Eftersom att jag är en tönt och fegis så behöver jag någon som verkligen kan få mig till att göra saker. Hon var ju självklart inte med under intervjun ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!