Plugg & Avundsjuka

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-18 » 12:32:00
Sitter och pluggar just nu. Men har ont i magen och ett jävla illamående x( Nej jag är inte gravid det lovar jag. Men vad fan är problemet? Undra om det är på grund av vissa människor som jag mår illa av? Folk som klagar på andra men gör exakt samma jävla sak själv! Så jävla avundsjuka människor det finns. Får höra så ofta "Åh vad hon putar med sina läppar" jag tänker: "Det gör du med fast mer idiot!". Någon säger "Alltså hon håller alltid huvudet sådär, hon försöker dölja dubbelhakan ju" Jag tänker "SJÄLVKLART!! Vem vill inte dölja de mindra vacka delarna på kort? Du gör också så pucko!". Någon säger "Hon ska alltid göra en mupp-min på sina bilder, det är ju för att hon är ful och då syns det inte" Jag tänker: "Öööh, syns inte? Nej, det kanske är ett försvar hon har men hur ofta gör inte på fuckface på bilder då fjortisjävel?" Det värsta är att många som säger detta har jag bilder på i min dator när de gör just detta och klagar på anda.... Jag erkänner att ja jag putar med min läppar ibland på bild, men jag säger inte att jag inte gör det eller blir grinig när folk påpekar det. Jag erkänner att jag använder hellre vissa vinklar för jag ser bättre ut då. Jag erkänner att jag gör en helvetes ful grimasch ibland på kort för jag känner för det! Nu måste jag fortsätta plugga och sen spy lite, bye!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!