Mina hårprodukter

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-09-17 » 17:56:51
Är lite fantasilös just nu, men medans jag hade hårinpackning i skallen igår så tänkte jag:
Varför inte ett inlägg om vilka hårprodukter jag använder (:
 
 
Tresemmé Shampoo & Balsam:
Har använt det i säkert två år nu. Stortrivs med det!
 
Tresemmé Heat Defence Spray:
Väldigt enkel att använda på alla sätt!
 
Aussie Hårinpackning:
Den luktar supergott och håret blir riktigt mjukt och lent.
 
Hårologi Färg-shampoo:
Jag har ett silvershampoo och ett beigeshampoo av detta märke.
Kunde i ha varit mer nöjd, 1min räcker för att få en helt ny nyans! Och den är skonsam :D
 
Bobby´s styling spray:
Billigt som fan och toppenbra! Kostar typ 20kr på Rusta och det håller bra.
Däremot är Bobby´s Shampoo, balsam mm svindåligt!
Postat av: Naru
URL: http://gaywh0re.blogspot.com 2012-09-17 / 18:18:42

Måste ge dig creds för att du ens orkar/kommer ihåg att använda allt det där, lol!

Btw.... Jag älskar dig babycakes! <3

Svar: Hahaha, jag får ju hår som en barnperuk annars xDDu är förresten toooooo sexy i ditt nya hår nu!
And I love you bany!<3
Felicia Ericsson


Postat av: emelie
2012-09-18 / 12:31:17

Vart får du tag i shampoo/balsam? Mitt hår ser ut som ett kråkbo... -.- <3

Svar: På Rusta eller typ Coop :D Men köp hårinpackningen som jag har på bilden, den är überbra och hjälper mot frissigt hår, eller ja iaf på mig xD Haha <3
Felicia Ericsson


Postat av: emelie
2012-09-19 / 19:01:28

Uh! Ska kolla på våran nørska coop ;D
Haha, har den. Luuuuv it! Dock glömde jag ha ut den en gång, såg ut som jag hade smör i året.. xD <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!