Varmt te

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-11 » 12:30:34
Just nu är jag hemma på lunch och dricker te :D
 
 
Igår var jag på så äckligt dåligt humör. Ursch vad jag hatade alla. Ingen hade gjort mig något men allt som folk sa blev provocerande. Så jävla förbannad att jag inte ens kunde plugga. Så jag åkte upp till Saga och kollade på film. Dark Shadows blev det. Den var väl okej, spårade ur lite i slutet. Älskar ju Tim Burton & Johnny Depp (precis som alla andra) så man måste ju se den. Och så var ju en av världens snyggaste kvinnor med i den: Helena Bonham Carter! Men som sagt, bra film men ingen wow-film (:
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!