Te & Te

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-26 » 16:04:14
Vi har studiedag idag :D Inte trevligt så säg! Och jag som är en duktig flicka pluggar då på min studiedag. Även om denna uppgift jag gör just nu skulle varit inlämnad i onsdags (A) Men men, bättre sent än aldrig :D Gör en minifördjupning om "Te" på engelska. Och så lägligt som det är så sitter jag och dricker te också! Blåbärste! Det är typ min drog just nu. Jävla Saga! Hennes fel, alltid hennes fel ;) Nej men efter att jag smakat det hos henne en kväll så blev jag fast. Fan vad gott det är :D Har även testat ett annat te. Det är te på stickor typ. Det heter Royal T-sticks, själv testade jag Fruite :D
 
Här ser ni dom:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!