8 okt - kväll

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-08 » 21:02:36
Sitter i soffan och glor på tv. Har pluggat svenska denna eftermiddag, pluggat så jag har ont i huvudet nu xD Haha! Lisa & Micke var här en sväng och fikade också och kollade på hallen. Nu är det dags för Ensam mamma söker!!! :D Whiie!
 
Såhär gör jag när jag fryser i soffan ;) Myyyys!
 
Postat av: emelie
2012-10-09 / 18:06:56

Jag kommer till Katrineholm imorgon! Tycker vi borde ses.. <3

Svar: Ring mig imorgon då :D <3
Felicia Ericsson


Postat av: emelie
2012-10-09 / 22:59:09

JAmen jag har ju inte ditt nr! :( Ny mobil å nytt nr>.< Få det! <3

Svar: Men Emelie då :O Jag ringer dig, ska jag ringa på det svenska nr? <3
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!