28 okt 2012

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-28 » 17:30:15
Idag blev det en tripp till Eskilstuna med min pojkvän (:
Köpte en lite tidig julklapp till min morfar.

Just ja, imorse när jag vaknade så vaknade jag upp i soffan och undrade vafan jag låg där för xD Men det var så att i natt vid fem så gick jag ner från min säng där jag låg och sov med Simon och la mig i soffan. Vi har försökt få ordning på min säng, när vi sover tillsammns så fuckar sängen sig x( Vi hade nu lagt ännu en madrass och det ledde till att madrasserna blec ett V och vi låg i mitten typ på varandra så när jag vaknade inatt hade jag så jääävla ont i ryggen så det blev soffan xD haha!
 
Förresten så ha Simon namnsdag idag, så glöm inte gratta era Simon:ar ;)
 
Just nu sitter jag och pluggar engelska med tända ljus och en mugg te (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!