23 okt 2012

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-23 » 21:21:16
Idag efter skolan åkte jag och Sandra ut till stallet och red en liten stund.
 
 
Sen när jag kom hem var det dags för att laga mat. Jag tycker för det första att det är skittråkigt att laga mat och jag var inte alls på humör. Men jag gjorde det och det verkade som att det skulle bli supergott. Men det var så jävla snuskigt! Eller inte röran men den där Aubergine grönsaken eller vad det vad var ju asäcklig! Blää!
 
 
Just nu sitter jag och kollar på Hollywoodfruar och pluggar.
Skriver om Spirulina, någon alg :S Jaja, intressant är det ju (:
Cissi du borde äta Spirulina eftersom att du är veggis!
 
Postat av: cissi
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se 2012-10-23 / 22:18:16

Men det kommer ju från havet, då kan det inte vara bra ;) men det får man väl kolla upp <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!