Hissar & Dissar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-11-16 » 17:36:27
När jag var inne på H&M med Cissi fick jag syn på deras skönhetsprodukter.
Tyckte verkligen att dom är fina, eleganta!
Skulle inte säga nej till dom :D
 
Folk som inte kan bete sig när de dricker alkohol! Fan vad det irriterar mig när människor blir på ett visst sätt när de blir berusade. Då menar jag inte bara lite för fnittrig eller högljud. Utan dom som blir våldsamma och hamnar i slagsmål varende jävla gång, vad är felet? Eller "bara" kraschar saker hos folk eller ute. Hur kan man tycka att det är kul att dricka när man blir så? Varför inte vara ha en trevlig kväll utan alkohol och då utan slagsmål? Men antar att det har någon "coolhets-faktor". Jag tycker inte att man ska dricka om man inte behärskar det. Man utsätter ju även andra för fara. Fy fan om någon av mina polare skulle bli så, skulle aldrig festa med den igen. Nej, sånt folk ska inte dricka. Bara idioter som gör så.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!