Helgen

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-11-18 » 15:08:37
Gårdagen:
Jag var i Örebro på kaninutställning hela dagen. Hade med mig världens bästa Evelina. Utställningen gick bra i ena klassen, fick faktiskt bästa poängen jag någonsin fått :D Den andra klassen gick sådär, okej men inte bra. Och ja just ja, träffade på en riktig bitterfitta xd Eller träskpadda som Ewe kallade henne (älskar det ordet). En människa med ett allt för händeleselöst liv så man lägger näsan i blöt i andras saker. Saker som inte ens är fel, bara för att man vill göra sig lite hörd och få uppmärksamhet. Åh vad vi har skrattat åt henne nu. Hon blev dagen komiker kan man ju säga ;) Synd bara att hennes man är oerhört trevlig och bra. Men jaja, man har väl någon som kompenserar sig själv. När vi kom hem så bjöd mormor på dillkyckling, så jävla gått :D
 
Idag:
Vaknade vid 12.00, skönt! Evelina åkte ganska snart så jag blev ensam. Eller inte ensam för Micke var ju här och arbetade. Det är mammas kompis man som fixar våran hall. Har är superduktig och trevlig. men han åkte nu för en stund sen så nu sitter jag här med sällskap av två katter. Ska plugga på fördjupningen lite nu hade jag tänkt. Och imorgon kanske det blir bio med bästa Cissi :D Satan så kul!
 
Blir en bild på mig från i somras:
Postat av: Alice - bilderbyalice
URL: http://bilderbyalice.se 2012-11-18 / 15:19:41

sv: jaa, tack!
allt bra med dig idag?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!