And the winner is Obama!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-11-07 » 20:38:39
Igår kväll/natt kollade jag på valvakanpå 4:an fram till strax efter 02.00 men jag tröttnade på all jävla reklam. Fy fan vad reklam, men jag förstår att dom har så mycket då eftersom att så många kollar liksom ;) Och imorse när jag vaknade så vaknade jag till obamas vinnartal :D Hur underbart är inte det? Hade somnat med tv:n på så var ju perfekt, haha. Men jag gillade hans vinnartal, tyckte det var bra men lite långt. Gillade det han sa om att inte göra skillnad på människor och att ändra deras rösningsmetod. Skulle passa USA bra. Jag tror verkligen att det var det bästa för USA att det blev han.
 
Vad tycker ni? Blev det rätt vinnare?
 
 
Vad har hänt annars idag då för mig? Jo har varit i skolan som vanligt och haft engelska sen hade vi A-timme och idag var det föreläsning om miljö & kött. Riktigt intressant och bra föreläsning. Efter skolan åkte jag ut till mormor och morfar med mamma. Fixade lite i stallet och med kaninerna (: Nu sitter vi i soffan och kollar på "Bonde söker fru" ;D
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!