Fria vägar ut

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-15 » 11:58:12
Hemma från skolan idag, huvudvärk. Fan jag är så less på allt. Kan inte skolan bara ta slut så jag kan få slippa människor. Vill bara sitta hemma ensam och inte bry mig. Tystnad och space tack!



Och när jag vaknar
ömmar mina käkar och min panna svettas kallt
Jag försöker hålla hårt i nåt
men jorden vill spricka, det är lava överallt
Och jag känner inte riktigt Och jag lever inte riktigt Under dagarna som inte riktigt finns Men så kommer en säsong igen Och strömmen går igång igen Och nätterna blir ljusa
Och jag känner och jag lever
Och jag minns
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2012-05-16 / 11:00:57

åh, jag saknar dig!

vad gör du om dagarna nu? update me! :) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!