Update

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-13 » 00:59:51
Kom nyss hem från Amanda, hade tänkt sova men blev fan pigg efter moppeturen hem... Jag, Pum & Filip har hjälpt henne med hennes utställning. Hon är sååå grym! Glöm inte att kolla hennes utställning ner på Ängeln (Biblioteket). Öppnar på måndag :D

Har nog inte så mycket att säga annars egentligen. Jo, Susanne är en hjältinna! Hon fanns för mig i fredags och tog emot mig med öppna armar när jag kommer nergrinad och flyförbannad. Saga har en av dom bästa mammorna verkligen (:

Idag har jag varit i Malmköping. Jag och Mamma körde mormor och morfar till Plevnagården. Morfar fick en trerätters där i 70års present så den tog dom nu (: Under tiden vi väntade på dom drog jag och mamma en varsn kebabrulle på pizzan och satt och garvade åt folk. Sen åkte vi till Jögge & Bittan och fikade. Åkte hem och småfixade lite innana jag drog ner till Amanda (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!