Update från tisdagen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-31 » 10:43:13
I tisdags var jag och Sandra ute och red. Har inte ridit på ett tag nu sådet var riktigt härligt :D Majsan var så glad att hon inte kunde vara stilla med huvudet och så fort jag var så hon inte såg mig så pep hon (: Min lilla totto! Det var första gången Sandra red hos mig men det gick jättebra och ska göras om. Sen åkte vi också förbi Rohan en sväng och hälsade på Ewa och hälsade på hennes hästar. På kvällen sen kom Marie för att firade mig, fick ett par väldigt fina örhängen. Vi grillade spett men kött & grönsaker. Det var jag, Ewe, Sandra, Jessica, Mamma & Marie. Sen sov min lilla favorit gurka Ewe kvar (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!