Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-20 » 14:43:32
Var ju och kollade på Thorsten igår i Tallåsaulan! Fy fan så bra det var, jag rös i hela kroppen. Han är ju så jävla snygg och hans röst är fan en av dom sexigaste i Sverige :D Han är en sexbomb ;D haha! Men konserten var väldigt bra och alla gav järnet (: Självklart så såg jag till att få en liten autograf innan jag gick hem ;)

Man fick inte använda kamera så fick bli mobilen "/





Om ni inte lyssnar på hela detta klipp så tycker jag att ni ska hoppa fram till 04.22 och lyssna därifrån ;)
"God bless you, länge leve dom röda!" Han är ju bara för bra :D Jag satt och väntade hela spelningen på
att han skulle säga det (: Haha!



My daylook:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!