Sol & Blåst

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-19 » 17:05:00
Ihoptryck tjej ;D


Har setat ute en liten stund i solen, men fan det blåser ju!
Vilket jävla skit... Nu ska jag baka lite tårtbottnar :)

Och förresten, jag ska kanske börja rida en arab i sommar!
Jag är rädd som fan xD Haha! När jag tänker arab tänker jag HETTS!!!
Det är en hingst, han heter Gowlaz och är efter Glaz.
Glaz var ju världens mysigaste så det kanske han också är att rida.
Hoppas... Fan jag är asskraj! Men Eva säger att jag klarar honom
så jag får väl lita på henne ;)
Tydligen så har han skitbra poäng eller något. Jag är ju så sjukt
ointresserad som det bara går av det. Kul att kolla på uppvisningar
men sen skiter jag i vad hästen som jag har har för poäng. :)

Här är han iaf:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!