Min dag:

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-24 » 15:18:48
Har varit en väldigt bra födelsedag idag (: Har fått massa fina saker, tacka alla! Dock glömde jag bort att ta kort. Det blev så mycket folk så tänkte inte alls på det "/ Tog däremot kort på min skabb-tårta... Fan vad jag hatar den! Det blev så äcklig och ful så jag sket i att dekorera den! Bjöd inte ens på den... Amanda fick smaka men sen slängde jag den på komposten. Men den andra tårtan vart god (:

Failad regnbågstårta:
Postat av: Sanna
URL: http://sannalii.blogg.se/ 2012-05-28 / 09:16:07

GRATTIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer ner till katrineholm någon gång efter Metaltown då måste vi ses!!! Men jag har inte kvar ditt nummer så smsa mig eller nått. PUSSSSS HA DET ASBRA!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!