20 maj

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-20 » 23:26:16
Idag har jag för det första varit i Vingåker, har inte varit där på över ett år så var spännande. Jag och Mamma var där för att shoppa loss på Delicato inför min födelsedag :D Så var vi även på Factory Outlet, hittar aldrig något där och likaså idag.



Sen kom vi hem men åkte snart iväg till Valla för att kolla på fotboll. Superkul men förjävla synd bara att dom förlorade "/ Däremot vann ju Chelsea igår och det var ju så mycket bättre än Bayern Munchen (: Men annars idag så har jag fixat i trädgården tillsammans med Mamma. Så kollade jag på BB och det sög ju... Fan varken Rodney eller Camilla borde ha åkt! Speciellt inte Rodney iaf... Ut med Marcello!!!

Här har vi Moses på bild... :
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!