Hissar & Dissar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-03-20 » 23:15:40



Hissar att imorgon kommer vi få upp de nya tapeterna i köket! :D Whiie!
Men är lite rädd att det ska spillas på dom på lördag, men den får betala så inget mer med det.
Synd bara att dom kostar 700kr rullen... men aja.
Så jävla nice att få tapeter, kommer bli så mycket bättre och fräschare.



Vinterns modemössa, turbanen! Grymt snyggt och hett.
Har nyss själv köpt en (A) Likadan färg som den i mitten på bilden.
Jag själv tycker att det är snyggt både till vardags och fest.



Fan vad jag ska ha svårt att hålla ording på min våning...(övervåningen)
Städade nyss men damsög inte direkt så det hann ju bli stökigt igen.
Nu på lördag ska jag ha gäster också och flera har aldrig ens varit här förr.
Så jag tycker att det skulle vara lite kul att ha det fint, bara att städa ;)
Tar det bitvis, hehe (Y)



Har aldrig gillat Ryssland och kommer väl kanske aldrig göra.
Men vad är det för lag om att HBT-personer inte ska få yttra sig
om sin sexuella läggning eller sprida propoganda om det? Kom igen!
Det är för fan 2012 jävla dönickar!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!