Lånat bok

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-03-13 » 18:04:02


Efter skolan idag lånade jag Thomas Bodströms bok. Har funderat länge på att läsa den men har haft fullt upp med andra böcker. Tyvärr så vet jag inte om jag jag verkligen ska läsa den NU. Blev ett impulslån. Jag är så jävla lugen på att läsa Utrensning av Sofi Oksanen. Men ska vara någon bok om samhäll iaf har våra lärare bestämt, vilket absolut inte gör mig något. Och nej den frågan ni alla undrar, läser jag Thomas bok för att jag är ett fan av honom eller av hans politik. Svaret är nej det är inte så, jag är vänster. Men jag tycker inte illa om honom. Men men, vi får se hur det blir med min bokproblematik (:

Jag har även beställt tid hos frisören. Nästa onsdag kl1 (Y)

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på "Äkta människor"!

Hörs senare, klapp på rumpan!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!