Hissar färgglada läppar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-03-01 » 15:57:02
Jag tycker verkligen att det är snyggt med färgglada läppar! Det lyser så oerhört mycket självförtroende om det och det är fan det snyggt! Röda läppar är jäkligt snyggt men lite vanligt. Men fortfarande skitsnyggt! Själv har jag nyss köpt ett orange/korall läppstifp och nu är ett rosa på g :D Jag tycker att man ska vara modig och våga ha färger. Sen är ju en annan sak om man inte tycker att det är snyggt såklart. Jag tycker det är så kul att se brudar på stan och se dem bära såna läppstift för det lyser självförtroende om dem och jag som tycker att det är så jäcla snyggt och har självförtroende för det är ju inte sen på att haka på ;) haha!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!