Fuck you PMS

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-03-19 » 22:48:59
Idag blev Sandra verkligen min räddning! Vaknade med mensvärk, och alla girls vet hur munter man är då...? Jag hade redan tagit en Ipren vid morgonkaffet men det lindrade inte sådär supermycket och efter lunchen kom Sandra med två Diklofenak vilket funkade mycket bättre! TACK SANDRA!! Du blev min vardagshjälte :D Nu sitter jag och kollar på BB och är skitsur men utan mensvärk, whiie! Men jag har ju shoppat lite så mår ju faktiskt lite bättre (: Fan att shopping ska lindra det dåliga humöret. Dyr terapi...? Haha! Försökte plugga svenskan som ska vara inlämnad imorgon men det gick ju käpprätt åt helvete. Åååh, jag längtar till löööördag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!