Filmer

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-03-07 » 22:41:08


Black swan såg jag nu ikväll med mamma. Och oj vad jag hade förväntningar på denna film! Kanske lite för höga. För filmen var absolut bra. Men sådär sjukt bra att man bara vill se den tusen gånger om är den ju inte. Det som jag beundrar med den är Natalie Portmans prestation och konstnärligheten i filmen, för den är riktigt vacker. Så gillar jag sättet dom har gjort hennes hallucinationer. Absolut sevärd!



Kyss mig är en oerhört romantisk film. Filmen innehåller många fina scener och sekvenser. Det är absolut en av dom bästa svenska filmer jag sett. En film om att finna sig själv, vara sig själv och stå upp för det. Den är väldigt stark. Den fastnar på ett varmt sett och efter att man sett den så ler man i flera timmar. En rak och ärlig film.

Jag vill ju inte berätta allt för mycket om filmerna utan att jag avslöjar något ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!