En dagens

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-03-08 » 17:44:20
Så här ser det ut för mig idag;



Sovmorgon och skolan är ju redan avklarad ;) Vi hade sovmorgon idag eftersom att vi fick gå till 4 idag. Så vi har varit nere på Biblioteket och kollat på någon kvinnogrejs sen lyssnat på typ föreläsningar eller nåt i skolan om kvinnor. Tyvärr har jag inte lärt mig så mycket, inte för att jag är så att jag kan mycket om det men de berättade ju inget typ :S Som våran studierektor visade en bild på en somalisk kvinna och sa vad hon hette sen sa hon "men jag vet inte vad hon gjort"! Alltså hallå..? Typ så har dagen varit. Förutom när några från invandrarklasserna pratade, det var intressant men det var bara på 5min. Jaja, så är det. (:

Min lilla sötnos (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!