13 juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-13 » 17:56:28
Ikväll är det fotboll igen! Har kollat alla matcher förutom dom två första. (: Ikväll är det Danmark - Portugal och Holland - Tyskland, hejar på Portugal och Holland men tror tyvärr att jävla Tyskland vinner över Holland...

Men annars då? Jo har varit ute och ridit idag med Ewe :) Blev en skrittrunda, myspys!

Förresten, jag har fått ett superfint tårtfat :D Det fanns på Ö&B så sa jag till Marie att jag önskade det mig när jag fyllde men hon tyckte att det var för billigt så jag fick smycken istället. Haha! Så kollade jag på Ö&B och då fanns det ju inte såklart men min mormor och morfar var så snälla så när dom var i Stockholm då gled dom in på något Ö&B och köpte det där :3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!