Midsommar 2012

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-23 » 22:41:53
Denna midsommar var jag förkyld, förkylningen slog verkligen ut på morgonen ordentligt. Men vad gjorde jag mer än att snora och hosta då? Jo, det började ute hos min mormor och morfar som vanligt. Käkade massor med god mat och dans runt stången. Sen åkte jag hem och hämtade lite dricka så gick jag, Toffe & Christian ner till Amanda där annat trevligt folk var. Kvällen var toppen! Fotboll och Brännboll, själv var jag inte med pga förkylning... Men kul att kolla på. Sen drog vi hem till Amanda igen och sällskapade där (: Helt okej midsommar må jag säga :)

Bild tagen från Amandas blogg: http://gaywh0re.blogspot.com/


Detta är en bild som ej är från Midsommar, den tog vi för några dagar sen (:
Postat av: Naru
URL: http://gaywh0re.blogspot.com 2012-06-25 / 15:39:37

Så snygga vi är!!!



Tack få mycket för en trevlig midsommar!!! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!