Dagens inköp!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-06-02 » 23:04:58

Handkräm, Choklad, Nagellacksborttagning, Skor, Galgar (ska målas vita), Hårinpackning, Torrshampoo, Shampoo & Balsam och Läppglans. Allt är från Rusta!


Köpte även ett par skor som jag ska ha att gå/springa med i sommar.
Reebok traintone heter dom.
Så köpte jag ett par träningsbyxor eller vad man kallar det.
Just nu när jag springer ute eller på bandet så har jag mina leggings.
Märket på dom är Röhnisch och jag gillar verkligen det märket så fick bli det xD
Kommer inte ihåg vad affären hette, men detta finns typ överallt så (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!