29 juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-29 » 16:52:13
Har precis mejlat Myrorna om att skänka saker. Dom kommer nänligen hem till dörren och hämtar saker som man vill skänka, hur bra som hellst :D
 
Och hur underbart var det inte att Italien spöade ut Tyskland igår då? ;) Inte för att jag gillar Italien så värst mycket men jag gillar ännu mindre Tyskland. Men jag gillar verkligen Balotelli som gjorde båda målen för Italien. Äskade när han slet av sig tröjan och stod och såg ut som Hulken! Stenhård! Sen att han sa att "vadå, det är ju mitt jobb att göra mål" och att målen var för hans mamma. Goooooding! Men nu Spelar de mot Spanien i final, och då ska ju såklart Spanien vinna eftersom att Portugal är ute (:
 
 
Och vet ni vad jag äter just nu? :D Grekisksallad!!!! Har längtat efter det i över 2 veckor nu ;)
 
Ni får inte missa att slå på tv11 ikväll kl 20.00, Terra Nova har serie start ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!