18 juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-18 » 22:06:54
Haft sovmorgon med Simon hemma hos mig (: Supermys! Igår åt vi ost och kex-bricka och massa frukt och sånt och drack vin. Idag tog vi det bara lugnt. När han drog så började jag plantera lite ute sen kolla runt bland skolor på nätet. Nu kollar jag på fotboll (: Go Spanien! Men dom tog nyss ut Torres "/... Ska ställa mig på löpbandet en stund nu innan jag går och lägger mig.



En bild på Moses när han äter dipp. Han åt jääävligt mycket och den var ganska så stark xD
Kan tänka mig hur glad hans mage var, haha!
Så sitter han ju så vackert också ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!