Sprungit spåret

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-07-03 » 17:49:02
Kom nyss hem efter att ha sprungit spåret. Hemskt vilken dålig kondis jag har, började nästan flåsa direkt... x( Jaja, det ska bättras på (: Synd bara att det var så surt på vissa ställen så jag fick hoppa runt som en liten svart/rosa groda! xD Haha! Måste varit underhållande att se ;) På ta om svart/rosa så måste jag skryta lite om min helt slumpvalda tränings outfit! Köpte skorna och brallorna på samma ställe i Nyköping, rea på båda! Så det var inget jag tänkte på att matcha utan det bara blev de för de var sköna och något billigare iaf. Tycker det var dyrt iaf, köper aldrig märken, och speciellt inte att träna i...? Men aja, köpte ju även min urläckra sport-bh från New Body som mamma säljde från fotbollslaget. Har svart och vit innan så blev ju en rosa denna gång, och den är ju ballast ;) Så sen jag jag tog på mig detta så såg jag vilken jävla bra kombination det blev :D Eller vad säger ni? (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!