Hatt eller fnatt?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-07-04 » 12:36:04
Säger först och främst god morgon med denna bild:
 
Men nu till den stora frågan: hatt? Jag kan se brudar som verkligen är vrålsnygga i hatt och tänka "Ååååh så vill jag också ha!" Men sen jag jag tar på mig en jädrans hatt ser jag urfånig ut... inte kul. Irriterande! Testade en hatt på Monki sist jag var i Norrköping med Cissi. Den var skitsnygg men på mig så blev det bara ett intryck av en vilsen smurf. men jag vill ändå ha en xD haha! Köpte den inte. Ångrar mig liiite nu faktiskt. men när ska man bära hatt? Till vardags bara? Eller blir det "för mycket"? Aja, jag vet inte. men jag är ganska säker på att jag kommer skaffa en inom kort även om den inte används. Men blir ju en härlig accessoar på väggen vilket som (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!