16 juli

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-07-16 » 22:21:30
Idag köpte jag en "donut" till håret. Alla vet vad det är va? (:
Har inte testat den än men hur svårt kan det vara? ;) Haha!
Ska nog testa innan jag säger något, annars får jag öva :D
Köpte den på Ur&Penn, dom har Sommar rea.
Eller när har dom inte rea? ;P Haha!
Så fick Majsan sin nya flughuva idag! Ojoj vad hon inte gillar den ;) Haha! Hon hatar att ha såna saker på sig, vill inte ens ha grimman i hagen. Och det behöver hon aldrig heller iofs (: Varför skulle hon liksom? Skönt att vara naken, haha :D Men hade köpt någon special flughuva som inte ger skav, gjord i nogot speciellt elastiskt tyg. Men självklart så var den ju för liten så hon fick ta den jag köpt till Anna för hon är inte i lika stort behov av en. Majsan är så jävla känslig i ögonen mot flugorna "/
 
 
Jag var även uppe och kutade spåret!
Så jävla kul att se resultat på kondisen :D
 
Old pic!
Postat av: amanda johansson
URL: http://aamandastyle.blogg.se 2012-07-16 / 23:46:55

sv; Det kan jag lova att det var!
Blev as sugen på det nu bara för det haha :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!