15 juli

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-07-15 » 15:49:54
Jaha vad har jag hunnit med idag då? En hel del enligt mig. Jag och Mamma är världens bästa team :D Jag älskar verkligen att hitta på saker med min mamma, speciellt här i hemmet när vi pysslar och arbetar tillsammans (: Och nu har hon 4v semester så ska umgås massor med henne. Typ det jag vill göra denna sommar, bara vara hemma med mamma (: Låter jag som en barnunge? ;) haha. Låt så va isf (:
Detta har hänt idag hemma hos oss:
 
1. Tapetserat skafferiet:
 
2. Målat skyltar till landet:
 
3. Sprayfärgat våra loppisfynd. Såhär såg dom ut förut, rostiga.
Kommer upp bild på dom när färgen på dom torkat.
 
4. Varit till återvinningsstationen + pantat massa burkar & handlat mat.
 
5. Skrivit och lackat på tröskeln där vi gjort avtryck från våra katters tassar.
Men det får ni se sen när det är helt klart ;)
 
6. Och nu, om vi hinner ska vi strax ut och börja bygga på lite annorlunda utomhusvägg.
Men kommer nog bilder på det med sen (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!