Lördagsfrukost

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-14 » 16:34:27
Nästan ända gångerna jag äter frukost är på helger och lov, ni känner kanske igen er. Så då tycker jag att man får lyxa till det lite faktiskt. Avokado, hemmabakat bröd med kalkon och tomat och en kopp te. Mums! SÅ hade jag även lilla Ewe här som sällskap och det blir ju aldrig tråkigt. (: Nu tänkte jag kolla på ett avsnitt av Elsas värld, jag tycker faktiskt att det är ganska kul :D Haha! Och hon i rollen som Elsa är från Katrineholm, fast det är inte så ballt kanske. Mest pinsamt, haha! För vem skryter med att man är från Katrineholm? ;) Sen ska jag till min pojkvän antagligen, är lite sur på honom. Eller ah, besviken är väl ett bättre ord. Men aja, han är ju ändå världens bästa pojkvän iaf fast han är så oförlåtligt trög ibland. :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!