Kreativitet

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-03 » 14:15:49
Jag känner för att vara kreativ och estetisk just nu! Jag vill sy, men min symaskin funkar inte. Jag vill göra smycken, men har inga saker. Jag vill måla, men har ingen duk. Bajs då! Så är jag supersugen på att gå i second hands-affärer! Det var så himla längesen. Sist köpte jag min röda väska. Är helnöjd :D har iaf börjat måla på min klädställning och nu är nog pelarna torra så jag kan börja med stången (: Så ska jag diska...



Budgettips:



Detta är som ni ser nagellacksborttagning.
Den är as bra på så sätt att den tar bort lacket superbra och lätt.
Men mindre bra på det sätt att den ej är skonsam för naglarna.
Kostar typ 10kr på Ö&B, man kan ju säga lite att man får vad man betalar för.
Men om du bara är ute efter att ha något som är superduperlätt att
ta bort lacket med så är denna jättebra. Men inte bra för naglarna.
Jag har min som "när-jag-har-jätte-brådis-remover".
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!