Hemmamys & Simon 20 år

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-08 » 00:17:13
Denna kväll så har jag Ewe här hos mig! Älskade vännen, hon är så underbar! Ville inte att jag skulle vara ensam, älskar diiiiig! Men även Patric, Solla, Jonte, Christian, Toffe och Peter har varit här och fikat och kollat på Gladiatorerna (: Jag sitter i sparkdräckt och dricker te, mums. Ska snart sova, måste få lite sömn i natt.

Bild från i somras:


Så måste jag säga Grattis till min underbara pojkvän som jag skulle kunna göra allt och så mycket mer för att få vara med, men han leker med sin bror. Pojkvän fyller nämligen 20 år idag, stooooor kille? Kommande nya repliken " Siiiimoon, jag ska på feest imorgoon. Kan du kanskee....." Han: "Jaja, vad ska du ha?" Hahaha. Men han kanske ska vara laglig och inte köpa ut åt mig. Hmm... Fast det är ju bra iof (: Nej ärligt talat, satan i gatan vad jag saknar honom. Jag har min Ewe här ju och det är guld värt, men just bara att få sova med honom, känna hans doft, få ha hans armar runt mig, se han le och höra han tala om det absolut ointressantste jag vet. Men jag älskar det. Fan va gnällig jag låter, han ska ju få ha en ultimat födelsedag och inte behöva ha mig runt fötterna. Men grattis mitt hjärta, nu är du nästan stor (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!