Förklaring

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-03 » 00:17:08
Hejhej! Jag måste ha världens tråkigaste blogg? Men jag tänker inte berätta så noga för alla där ute behöver inte veta ;) Jag är bara inte på topp just nu. Ja det beror på vissa saker men inte på så sätt som ni tror och in får inte veta heller. Och nu tänker ni "Men varför skriver hon då om hon inte tänker berätta?". Och min anledning till det lyder som så att ni läser min blogg med egen fri vilja och är ni så pass nära vänner så skulle ni ha frågat och är ni inte så nära har ni ingen anlednign att veta (: Så jag ursäktar till mina vänner som har försökt höra av sig och jag inte har svarat er förän bara en stund sen. Men ni vet att ni är bäst och att jag älskar er! Men har varit skönt att ha mobilen avstängd. Har bara varit med Simon nu i två hela dagar och två hela nätter. Vi har tagit det lugnt och bara haft det bra. Badat, tänt ljus, pratat, sovit, glott på tv och ätit god mat. Kändes så väl att jag behövde det. Här är bäst!

Men vad har jag egentligen gjort då?

Jo i fredags var jag hos Roine på hans födelsedagskalas :D Supertrevligt!
Sov hos Erika, och verkligenheten kom ikapp mig på morgonen med
hur jag egentligen mår. Nej jag var inte packad...ärligt alltstå.
Insåg att jag inte skulle palla att festa. Inte på grund av alkoholen,
utan bara för att jag inte orkar helt enkelt.
Visste redan då att jag skulle få ett psykbryt och totalt bryta ihop
över absolut ingenting. Men mitt lilla psyke hatar mig uppenbarligen....
Först tänkte jag bara ligga hemma och glo på film och äta nudlar
men jag kände att då skulle jag bara ligga hemma och böla för att jag kunde.
Så nej det funkade inte heller. Slutligen efter mycket om och men
hängde jag med mamma upp till Hoppsan och Johan.
Vi käkade übergod mat och tittade på tv, precis vad jag orkade.
Inte för deppigt och inte för mycket (Y) Helt lagom och bra.
På kvällen kom min underbara pojkvän och vi åkte hem och la oss i min säng.
Och där stängde jag av mobilen. Hade det jag behövde just då.

En bild från i fredags, innan Roines fest:
Tycker att jag ser ut som "plasticfantastic" på fösta bilden, haha! :D


Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2012-01-07 / 20:15:55

kul att du ringde snuttan :) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!