En dag i Norrköping

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-08 » 00:01:23
Idag har jag, Cissi och Ewe varit i Norrköping. Blev inte så mycket shopping som det var tänkt för någon av oss tror jag men vi hade det trevligt iaf (: Tog tåget dit och hem. Kände att det var lite skönt att komma iväg lite och ignorera det mörka jävla molnet jag har över mig hela tiden just nu. Har varit mer levande idag än vad jag varit på flera dagar iaf och det är ju helt toppen :D Men nog pratat om det, underbart var det iaf att ha mina båda underbara vänner hos mig samtidigt som vi gjorde något skojsigt! Och åååh vi såg världens roligaste kille inne på Wayne´s Coffee när vi satt och fikade. Det var som en stor spegelvägg och han satt och speglade sig heeeela tiden! Haha, han såg så rolig ut :D

Okej nu syns det på mina ögon hur mycket jag sovit
denna natt, jag är inte knarkare. Okej? ;)


Köpte denna idag på Gina Tricot för 100kr (+ en ring) :
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!