Blivande hitt?

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-01-14 » 17:58:27
Kollade Gina Tricos nyheter och såg en American skjorta. Och vet ni vad jag tror? Jag tror att denna kommer man se på väääldigt många ;) Shortsen men flaggan är grymt orgasmsnygga ja! Men skjorta, är det överdrivet? Jag vet inte än vad jag tycker faktiskt, jag tycker att den är skitsnygg samtidigt som det är förmycket och ful. Men jag ska inte säga för mycket för jag skulle kunna komma med en sån om någon månad xD Haha, känner mig själv så bra ;) kanske när man har sett den på folk att man kan bestämma sig. För jag är 99% säker på att det är ett sånt plagg som kommer bli en superhitt och skitmånga kommer ha.

Ser den inte lite cowboy ut? :O Såg det nu när jag laddade upp den, hehe (:
Postat av: Linda
URL: http://liinda.myshowroom.se 2012-01-17 / 07:21:15

riktigt häftig :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!