16 jan

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-16 » 19:01:42
Var på Lager 157 idag och mini-shoppade (: Bytte ett plagg. Köpte en t-shirt, leggings och en tunika. Lite kul att det plagge som jag bytte har jag redan i likadan modell fast grå så nu har jag i svart också! Whiie, älskat den så. Ska ha den imorgon. Och sen en svart tunika som jag också har likadan sen innan (: Men älskar dessa plagg så gör inget att ha flera lekadana eller i olika färger (:

Nu drar jag snart in till min pojkvän och myser! <3

Todaylook:
Postat av: miixx
URL: http://miixx.se 2012-01-16 / 19:44:25

hejsan, vill hälsa att du är välkommen till min blogg om du inte redan läser den.. jag föddes utan fingrar på min ena hand, o försöker hjälpa andra att må bra o våga vara sig själva. plus att jag har väldigt mycket humor också! så kolla in :D


Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2012-01-17 / 09:43:13

du är så fin! :) <3

vi får höras någon dag snart igen! miss uu :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!