11 jan 2012

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-01-11 » 13:40:10
Kom hem från skolan nyss så har käkat lite och tänkte göra läxan som jag fick med mig hem. Tror den skulle vara klar imorgon. Men vet inte, aja. Det är hur som helst en Psykologi-läxa, whiie! Kul att äntligen få läsa det :)

Förresten, har ni sett det kommande skomodet? Hemskt! Eller ja jag tycker det, ni måste ju inte tycka det. Men jag ska kanske inte säga för mycket. Jag brukar vara en sån som först när jag ser det garvar jag åt det och tycker att det är skitfult men efter ett tag när det är ute ur modet så kommer jag på "Hmm.. det är ju fan snyggt". Men vi får se ;)

Vad tycker ni?
Postat av: Rebecca
URL: http://rebeccajansin.blogg.se/ 2012-01-11 / 19:33:35

Jag tycker de va coola men skulle nog tacka nej till ett par ;)



kolla förresten gärna in ett inlägg där jag lagt upp en vår/höstoutfit och skriv vad du tycker! kram



direktlänk: http://www.rebeccajansin.blogg.se/2012/january/bilden-talar-for-sig-sjalv.html


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!