Orka rubrik

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-01 » 12:35:20
Piercing&Annat:
Berättade ju att jag skulle pierca Lisa igår, och det gjorde jag men allt gick bara fel så det är inte ens värt att skriva om. Kunde väl inte gått så mycket sämr. Eller jo, att hålet blev snett för det var det enda som gick rätt! Efter det åkte jag ut till mormor och morfar för att klippa klorna på alla kaniner som ska ställas ut i helgen. Så hälsade jag såklart på hästarna.

Migrän&Förkyld:
Igår kväll kände jag att jag hade ont i huvudet men tyckte inte det var så farligt så jag åkte in till min älskade pojkvän. Kände att jag var tokförkyld men det är ju ingen stor grej, alla är förkylda nu "/ Somnade vid halv 12 men vaknade vid 3 av att jag hade sån jävla huvudvärk och mådde illa. Tog mig sakta ut till badrummet där jag spydde. Hoppades på att jag inte väckt Simon. Eftersom att jag är så dum och inte har mina migräntabletter som jag fått utskrivna hos Simon också så fick jag ringa mamma. Så hon kom och hämtade mig, världens bästa mamma! Klockan halv 4 mitt i natten liksom. Kom hem och fick ta en tablett sen somnade jag vid kl8. Jag kan aldrig sova när jag har såndär jävla migrän, det gör för ont.
Men nu när jag vaknade vid 11 och hade sovit 3 timmar så kändes huvudet bättre. Känner mig självklart slapp i skallen som att någon boxat på det i timmar, haha. Så det är ju bra att huvudet blivit mycket bättre men inte ska jag väl få ha sån tur, nej nej! Förkylningen har blivit värre! AAAH! Fan! Ont i halsen och kroppen. Kliande och svullna ögon & näsa! Och ont i öronen. Grattis Felicia.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!