Söndag 5 feb

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-05 » 23:16:08
Jag är dålig på bloggandet jag vet "/  Men nu är jag inte lika sjuk längre så nu kommer jag ha saker att blogga om, whiie! Idag var jag iaf på prisutdelningen på LU i Norrköping, LU står för LandsUtställning. Det har men kaniner att göra, kaninutställning. Lilla Cissi var med och jag var nervös som en liten hamster. Hatar att gå upp på scen och ha allas ögon på mig. Fy fan, jag ska inte bli artist! Men i pris blev det en supersöt radio och marmelader/sylt. Radion står i köket just nu och marmeladerna började jag och mamma käka lite på nu ikväll till ost och kex.



Efter utsällningen blev det en sväng förbi Ingelsta och Rusta.
Hittade inte så supermycket tyvärr. Eller jo, 3 fina jackor men dom
gick inte igen över tuttarna, böööhö! Så blev inget.
Men två nagellack från H&M. Det ena som heter Wawawoom som är mer silveraktigt
har min fina lilla Evelina så jag härmade henne lite men så blev det också ett guldugt
som heter Golden Treasure (: Älskar nagellack, man kan inte ha för många!
Shortsen Är från Gina Tricot, det blir hemma-mys-shorts.
Det andra är från Rusta, hårsprayet är det enda som är bra från Bobby´s
och det är skitbra :D haha! Torrshampoot är också superbra och billigt.


har nyss pratat men Amanda i tel och jag kom på att jag saknar henne.
Hon kommer hem v.12!!! SUG MIN FETA AMANDA!!!! Typ så känner jag....
Nej inte riktigt, eller? ;) Haha! Aja, saknar henne iaf! <3

Såhär ser man ut när man pratar med Amanda:

Postat av: Naru
URL: http://gaywh0re.blogspot.com 2012-02-06 / 09:31:11

Så jävla snyggt <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!