Smisk av Torsten

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-13 » 22:45:05
Jag och Mamma kollade på klippet idag då Torsten Flinck tar Anna Gina på röven. Och jag säger då det, media... Suck! Det där var ju ingenting! Jag trodde att han hade gräppat tag ordentlige och verkligen klämt men seriöst, det där var ju bara på skoj. Det syntes ju, eller? Ni kanske inte ser det men hon verkade ju inte säga nej? Men det kanske man inte gör sådär? Men det tycker jag om man nu inte tycker att det är okej. Men iaf inget att blåsa upp hela media med. Jag vill också att den karlen skulle klappa mig lite i rumpan ;) Jag gillar honom iaf, go Torre!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!