Skryta om pojkvännen lite

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-16 » 15:54:38
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, min pojkvän måste verkligen vara bäst i hela världen! Efter snart 1 års pina med hans jävla säng som bara gett oss mer ryggont så har sängproblemet löst sig! Igår när jag kom in i sovrummet så vad är det jag ser? Jo en stor säng! Min underbara pojkvän har alltså fixat en ny säng på en dag och på några timmar. Det är en sån lättnad för båda oss, inte bara för mig. För varken hans eller min rygg mår bra av den förra sängen. Ska bli så skönt att kunna få sova utan att vakna och tro att någon kapat ryggen på en. Men jag har lite skuldkänslor också. För igår på morgenen när jag vaknade och hade så ont så sa jag en sak som kom ut lite dumt ur min mun. Jag sa att det inte gick att forsätta sova tillsammans i den sängen så jag skulle börja sova på soffan. Och då blev Simon sur/ledsen men han förstod ju. Och det var det som gjorde så att han fixade denna säng. Han vägrade att vi skulle sova skilda bara pga att sängen är fuckad. Så kan ju säga att jag har lite skuldkänslor. Även om han säger att jag inte ska ha det så. Men det blev superduper bra och vi kommer sova så gott :) Han är så underbar, vill aldrig ha någon annan! Jag älskar honom för den han är från botten av mitt hjärta ♥



Jag älskar dig, du är allt ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!