Natt-uppdatering

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-18 » 01:39:34
Så vad har hänt idag då i mitt liv? Jo efter skolan var jag ute i stallet och sen bjöds det på mat hemma hos min mormor och morfar. Lite senare kom Saga & Victoria till mig så vi gjorde fruktsallad, drack cola & vin. Sen bar det av ner till Occe, var egentligen inte alls meningen men vi gick ändå förbi så varför inte svänga förbi och säga hej? (: Där var även Pum vilket var väldigt trevligt att träffa honom igen, är inte så ofta man ses. Så kvällen blev lyckad med mycket skratt. Nu ska jag dra mig mot sängen och sova i min prinsessäng :D Nattinatti!

Jag vill ha en egen tam räv, men ingen snö! Ge mig en räv tack :D Puss!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!